Thursday, February 21, 2008

Piano : Radiohead - Fog



There's a little child
Running round this house
And he never leaves
He will never leave
And the fog comes up from the sewers
And glows in the dark

Baby alligators in the sewers grow up fast
Grow up fast
Anything you want it can be done
How did you go bad?
Did you go bad?
Did you go bad?
Somethings will never wash away
Did you go bad?
Did you go bad?

近排個人情緒不是太好, "忽忽地"既現像嚴重左(連update blog都無乜動力), 不知是外在因素影響還是個人問題, 通常在這種情況下我會以"彈琴"作舒緩情緒...講起彈琴好多人都估唔到我懂得的, 其實我都是自學左四年倒, 還是麻麻地, 我學琴的原因全因為呢首歌, Radiohead的Fog Live Version, 這個version也是唯一一次在法國的live中彈奏, 每次我聽倒呢首歌都能令我的心靈得到平靜(勁過喃嘸阿彌陀佛), 所以我下定決心一定要學識, 這就是我第一首Complete能自彈自唱的歌...(當年工作到深宵回家也要彈半個鐘才可入睡)

No comments: