Sunday, February 24, 2008

Control DVD on Sale!!!



頭先行 HMV比我發現 Control DVD 出左啦!!!等左咁耐比我發現第一時間攞上手, 但攞左上手後在 HMV 定鏡左5分鐘, 因為我不停地諗買好定唔買好, $299要我買隻 DVD現在對我來講幾 heavy, 同埋要用blueRay既價錢買Dvd我覺得更不值, 所以最後都是放棄, 可是...我真係好想睇呀~~~~~~~~~~~~


一套講述英國殿堂級樂隊 Joy Division 主音 Ian Curtis 平生的電影, 各演員分別扮演隊中不同各式, 入木三分, 隊中的live 演出更是演員真實彈奏的


扮演 Ian Curtis 的演員 Sam Riley 在片中唱出 She's Lost Control 的一幕, 擬幻擬真


真實的Ian Curtis 在 Joy Division Live 演出 She's Lost Control, 獨特舞姿, 前無古人...

More Detail : IMDB

2 comments:

kapo leung said...

套片好好睇呀, 無論構圖、音樂、氣氛, Sam Riley 演繹 Ian 亦好傳神... 用黑白片拍這套戲更加一絕! 不過$299又真係貴左d...試下去 bc / 其他地方搵下啦,值得一睇再睇.
PS:你的 blog 是從 angela 那裡而得知的,內容好豐富呀

Raymond Lau said...

haha..估唔到家寶妳都黎欣賞我個blog...好多謝呀...妳有睇control呀..係咪好正呢...不知妳有否聽開joy division, 無的話快d買返晒啦...that's my favourite...