Friday, February 1, 2008

左右左右左左右右

我是一個右撇子, 寫字畫畫揸筷子都是用右手的, 喜歡亂諗野的我, 一想起如果有日我右手不能用, 咁咪大檸樂...再加上用右手的人是用左腦的, 咁我右腦咪好得閒!!! 如果我左手都可以用得得心應手的話, 左右腦同樣發達的話, 咁答案咪 (現在的我x2)=勁...正...所以我在一年多前已經在閒時改用左手揸mouse, 練寫字, 打麻將, 打xx等, 近期更發展到畫畫同揸筷子都用左手, 開始有d成果, 但頭腦有冇發達到, 就不得而知, 但我開始發覺自己有小小神經錯亂(忽忽地), 唔通走火入魔, 我怕我會變成另一位徐x高...

這幅畫我是try幾樣野, 第一樣是左手畫右手, 右手畫左手, 第二樣是在photoshop畫畫不用undo同rubber, 第三樣想試下only用一個size既筆同opacity, 只是control手既大細力, 在20分鐘內畫好幅畫...