Monday, January 28, 2008

畢業啦~!!!


在Art Centre讀左3年Higher Diploma In Media Arts (Computer Animation) 今日終於來個完結, 畢業啦!!!今天我異常突出(不是成績), 而是因為今天大會希望每位人兄衣著都Grand D,好多人都以老西出戰, 但我偏偏 causal look 牛仔褲出現, 最大問題是這樣地上台接受獎項(Artist嗎, simple is the best, 自然d好), 小弟有幸地憑作品"回.味"被選中為 Best Computer Animation , 也是小弟第一個3D作品獎項, 更高興的是, 小弟的畢業證書有 Distinction 的成績, 三年的辛勞沒有白廢, 但在畢業後到agnes b cinema 再睇返自己的得獎作品時, 感覺不太好, 覺得好多地方都做得好差, animation可以話是不知所為, model and character太簡單, 無style, lighting and texture 只是過得去, 未見突出, oh~~what the hell, 好唔開心, 好想好想再做一條更好的出來, 我既熱血再到燃燒起來, 不過我在不久日子裡會同幾個很強的朋友合作做一條片, 集合各人最強之處, 我們的目標要以香港人之名打入Siggraph...

3 comments:

Unknown said...

congrads~咁開心,有得拿獎,我覺得model唔錯bor, 但係animation有時間可以執番好d~冇你講得咁差!你同lj條animation最突出!
c

Raymond Lau said...

多謝晒, 但我真係越睇越覺得唔掂, 所以我唔去screening有小小因為咁, anyway我會再整條比呢個更好的, 多謝支持...

Unknown said...

congratulations ~~~~ I'm looking forward to ur new animation!!! I will work hard too =)