Sunday, January 6, 2008

The 12th Seoul International Cartoon & Animation Festival

小弟剛剛參加了今年韓國舉辦的國際動畫比賽, 本來的有小小信心的, 但看過上年的得獎作品後, 信心大打折扣

這是奪得Student & Graduation Film - Jury Special Prize獎的3位法國學生作品Goodbye Canine
故事麻麻(我有點唔明)但技術很強

這是奪得Student & Graduation Film - Best Student Prize獎的瑞士學生作品Birdy
故事及技術都不是太突出, 但個人來講極之喜愛
Offical website Sicaf

3 comments:

Unknown said...

Goodbye Canine係咪講佢地d習俗呀?話第一隻nut既呀要放係pillow下便,但個ending真係唔係好明..我覺得d動作真係好smooth呀~但有d覺得隻mouse唔夠cartoon,但又唔真得晒wo..同埋冇咩blendshape,d color唔夠interesting but可能mon都有d分別其他就ok law~最好都係animation!~
c

Raymond Lau said...

咁妳都知, 利害呀, 我就睇極都唔明啦, 但估唔到妳都有與趣呀, 咁我就得閒再post另一些animation上來啦, 超多呀, 不過會選擇性的

Unknown said...

我估下姐ha ha 點解你覺得我冇與趣呀?
天比高imagination:
http://www.my903.com/my903/skyHigh/teaser.jsp