Thursday, January 24, 2008

Ariston 非一般洗衣機廣告

講到Ariston既廣告, 我就不能不服他了, 因為我覺得佢既廣告比佢既洗衣機更出色,(雖然我未用過呢個牌子, 我知香港有的) 他的出色廣告不單只是我上回介紹那一個咁少, 其中有一個我相信好多人都睇過, 他用污穢的衣物在洗衣機內做出生動水低的感覺, 歎為觀止. 其實這間公司不是第一次用咁既手法去表達其信息, 他們早以在1987年的廣告內, 用stop motion做出得意的廣告


1 comment:

Shawn said...

I read a lot of helpful info in this post!
site