Thursday, February 11, 2010

南泰隊 2010


對上update南泰隊news都兩年前了,當年我地攞倒聯賽既亞軍,還希望下年有好成績,點知成續強差人意,佳因小弟出國工作的關係,球隊少了一個守門員,09年回港後又因要幹電影特技而不能出席球會比賽,幸好年尾我趕得切參加一個杯賽,幸運地16強隊手退出,8強不幸地遇上街場強隊"銀灣聯", 但鬼上身的隊友門戲劇性地勝出賽事,4強中上下一心死守到完場以一球小勝"良友"隊,最唔想見倒既決賽隊手"MU"撞到正,踼開街場都知 MU 有幾強,我地都本輸咁踼,點知隊友門又再次鬼上身,在3分2的時間內踼出五五波,只是3:2落後緊,但因少弟狀態不太好,全場心口都超痛,心跳勁快,一路踼一路覺得自己會死係球場,想換走,但又見隊友咁搏命唔想令隊友失望,可惜我地後勁繼,最後都輸5:2, 但我們己經踼出超水準,事隔兩年再能搵個亞軍杯仔都好開心了, 黎緊希望我可以復出做前鋒啦,我係時候要克復我斷腳的暗影...

No comments: