Saturday, September 29, 2007

今天很高興

今日真係玩得好高興, 因今天是舊同事阿仁的lastday bbq歡送會, 但小弟醉翁之意不在酒, 在乎飲酒玩樂也, 好耐都未玩飲得咁高興, 一來見返好多好耐無見過的舊同事, 二來得到好多舊同事的問候, 感覺很"渦"心,好多謝今天有問候過我及同我一齊玩的同事, 我真的很開心, (原本阿保婚宴上我都可以這樣玩的, 但當時我不知是否中了降頭, 不想玩不想食不想笑咁, 所以當晚佢地玩死左felix, 如果我無死可能佢無咁慘的, 或者會更慘...), anyway, 但天真的很高興, 但可惜當地燒烤場關門1:00, 太早了, 希望下次不是有人離開至有咁既聚會啦...

1 comment:

Unknown said...

oh seems quite funnyyyy wor~
come out to hv fun after your damn hell project la!