Saturday, September 25, 2010

玩能源 T_T


太約十年前, 我的右腳膝蓋嚴重受傷, 度至我不能再在球場上做前鋒, 經過幾年苦練轉打龍門, 才能再跟我的球隊及戰友再度合作, 因近年我隊波多了一個新門將, 而我的傷勢再無惡化, 所以決心復出, 幾過多個放工跑步及苦練左腳踼波後, 狀態逐漸回復, 今天, 個天真係要玩我, 今次到我的左腳膝蓋嚴重受傷, 左右都廢了...正正式式同我講向"玩能源", 我以後乜都玩唔倒了, 踼波...さよなら, 籃球...さよなら, 滑雪...さよなら, 運動...さよなら...

我真係好鐘意踼波的.....FUCK.....

3 comments:

felix ip said...

sorry about that, maybe that's the time for you to play something else.

Raymond Lau said...

haha, thx felix, 我復原得好快啦, 開始可以慢跑了..hehe

felix ip said...

hope you can recover soon, take care!