Sunday, August 24, 2008

唔好意思...

咁快就一個月了,過多一個星期又要走了, 返左黎香港都唔知做過d乜, 好似無放過假咁, 一日到黑都係"做", 返到黎一個friend都未見過, 由小學同學至舊同事都不停地搵我,電話msn既答覆都是"唔好意思,我呢兩個星期比較忙,唔好意思,我都好想出黎,但今日唔得,唔好意思,答覆唔倒你住,我一得閒就call你出黎食飯..." 真係答得多都唔好意思...
朋友們, 我會盡量搵時間出黎架啦, 唔好話我大技野啦, 我唔想架, 但都好多謝你們還不停地搵我...女朋友, 多得你的諒解...
ps...我唔係有絕症呀...我會"凱旋回歸"的...

No comments: