Thursday, May 22, 2008

Shanghai

Update下大家先,我失蹤左一段時間,因為我己經自在上海,這裡的網路有點問題,令我update有點困難,我的家還未能上網是最大最大的問題,這個影響令我回復小學時期的我,回家只是看電視和打遊戲機,蠻搞笑...我時間再update我生活的情況
ps,雖然我己經習慣了這裡的生活,認識的人都很好,可是一想到不知要做到何時,就很想念家人及女友... ;-(

6 comments:

Anonymous said...

hv fun up there? how's yr work? how's the people?

小豬爸爸 said...

completely understand your feeling, back when I studied in Japan. sometime feel alone.

add oil.

蚊張Mon Cheung said...
This comment has been removed by the author.
Raymond Lau said...

YO, thx all guys so much, Shanghai is Ok, come to visit me if we have time, haha

felix ip said...

hows your mandarin? must be very good now.

Raymond Lau said...

哈哈,E頂頂,鞋可以