Wednesday, March 12, 2008

30 Years of Apple Evolution

Apple 發展不知不覺已經超過三十年, 但相信 Apple 受廣泛市民所認識及使用都要數ipod啦, (注意係 ipod 既 PC version, ipod第一代都唔係咁多人買, 因為 only support Mac), 後來再加上 ipod mini及 ipod nano, 就更多更多人用 mac 既產品, 全因 support PC 呢個好處. 小弟及屋企人不是瘋狂追 mac 的人, 但因工作關係所以早在 G3 年代已經開始使用, 一直到 G5, 而 ipod 就不停地中佢計, 由第一代開始換到 Video ipod, 而最近全城當紅的產品 iphone 就無買啦, 本來都想買的(點解...一個字型)但當我發現我身邊所有人都用緊的時候, 同埋我用電話最主要都是打出同打入, 影相的話我有靚相機, 打機我有psp, 而我又唔多用PDA既時候就打消了這個念頭, 反而留返d錢買 MacBook Pro(我無去睇近期既演唱會都是呢個原因), 因為論機能及價錢(notebook), MacBook Pro真是最實惠的, 所以我決定等佢返貨就第一時間去買...

No comments: