Tuesday, November 20, 2007

Software research "Reason"


係時候update下我的近況, 完成project後的我可以輕鬆下一, 但同時我開始實行我當初quit my job的第二個成承諾, 就是進行自修英文及各樣software研究, 前排因project問題所以問"音樂仁"借了"Reason"安裝, 因為我想自己彈奏配樂及edit, 雖然最後做到, 但效果不太滿意所以最終放棄, 但因這次機會令我對此software產生極大興趣, 因為能自彈自作自混音實在想心樂事, 而且此software是十分professional, 可以做出各樣效果,(同photoshop一樣, 易學難精), 在此再次多謝阿仁的幫忙及教學...

3 comments:

felix ip said...

hey Raymond, how are you?
已欣賞過你的大作, message 相當清晰, 燈光氣氛當然不用懷疑, 很"扎實". 唯獨animation 略硬. Good job, i like it!!

felix ip said...

謝謝你的分享!

Raymond Lau said...

多謝晒你的意見, 我都明白我既animation出左事, 但日後我會再做好d...多謝晒賞面...