Sunday, October 28, 2007

David Sylvian Live in HK

British pop/rock band "Japan" 1974-1982, 1991
David Sylvian (The World Is Everything Tour 2007)

終於等到昨晚的日子, 唔係功課完成而興奮, 反而等倒佢來香港, 可能好多年輕人唔係太認識呢位型仔"David Sylvian",(可能有些人聽過佢0既歌唔知道, 因為卡通"Monster"電影版片尾曲是播他的歌的, 不知點解...) 當時70年代尾至80年代頭以japan樂隊風靡萬千少男少女的他, 我親眼見倒他時也被他迷倒, 雖然現在老了, 但他最殺食的聲線一點都無變過, 而他的親細佬, 前japan成員Steve Jansen都在場, 他的鼓技及靚仔外貌也是全場焦點. 昨晚現場我發現一樣怪現像, 就是以我在香港多年看外國show, 大多數人與鬼的比例是3:7, 鬼多過人(i mean 外國人), 但今日九成是香港人, 而我坐在VIP的位置中, 大多數是在香港造幕後的音樂人, 過過都欣賞得如癡如醉, 如果我比喻睇"陳奕迅"是飲可樂的話(因為易入口, 大人細佬都鐘意)咁"David Sylvian"就係紅酒啦, 重要係82年既"Lafit", 因為唔係人人都欣賞的, 但飲落好有味道, 回味萬份, 享受過程中更會有點醉意, 雖然門票要$780, 但我絕對覺得物有所價...

1 comment:

Anonymous said...

因為想找一點關於Japan的資料,偶然來到這裡。看你很年青,可能只有廿來歲,我想這年頭少有香港的DJ會播他們的音樂,唱片舖也不會將他們的CD放在當眼的地方,所以很有興趣知道你是怎樣認識Japan同David Sylvian的音樂。當然我都很喜歡他們的音樂,也有去聽David Sylvian的音樂會啦!

還有很意外地你提醒了我David Sylvian唱了Monster的片尾曲,明明看Monster時曾經留意到,卻不知為何忘得一乾二淨,很惱自己呢!X(